Presidential Communications Operations Office



  PIA Bldg, Visayas Ave, Diliman, Quezon City, Philippines
  Wednesday, 18 May 2022 News Before 1 Feb 2012. Click for Latest
Web PIA  
 
home
 
about
 
fotos
 
info
 
links
 
ncrr01carr02r03calmimr05r06r07r08r09r10r11r12r13
 << May 2022 >> 
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Special News Editions:
English.Tagalog.Cebuano
Ilocano.Waray.Hiligaynon
Pangasinan.Other
PIA Specials:
NEW! Cabinet Officials
Jobs.Slides.Specials.Ads. Events.ASEAN.Multimedia
Visitors since 15 Feb 2011:
PIA News Archive:
English.Tagalog.Cebuano
Waray.Hiligaynon.Ilocano
Pangasinan.All
PIA Archive News Reader

PIA Press Release
2007/06/18

Cebuano News: PGMA-TWSP gipundohan ug dugang P5-M gikan sa Teletech

By Erna Sy Gorne

Manila (18 June) -- Sulod sa tulo ka tuig nga panahon, ang salapianong donasyon sa Tele Tech maka-benepisyo ug labing menus 1,000 ka mga eskolars gikan sa mga dapit sa Batangas, Cebu, Negros Oriental ug Negros Occidental diin ang mga estasyon sa Tele tech nahimutang.

Matud pa ni Kalihim Augusto Boboy Syjuco, ang Director General sa Technical Education and Skills Develoment Authority (TESDA), nga ang TeleTech, usa ka lider sa Business Process Outsourcing (BPO) nga kompaniya ug labing unang call center nga negosyo sa Pilipinas, mitunol ug balor Php 5 milyones nga donasyon alang sa libre nga pagtuon.

Ang PGMA-Training for Work Scholarship Program (PGMA-TWSP), gidugangan ang pundo ug Php 5 milyones pinaagi sa uba-ubay nga donasyon gikan sa nag-unang BPO ug nag-unang call center nga negosyo.

Ang donasyon sa TeleTech paga-gamiton ingon nga pundo alang sa programa sa TESDA sa pagpalambu sa pagsulti ug English, usa ka malisud nga kumpetensiya nga gikinahanglan sa mga call center nga mga ahente.

Ug dugang sa mga libre nga pagtuon, ang mga katawhan nga maka-benepisyo magahatagan ug mga kahigayonan nga maka-trabaho sa TeleTech nga mga estasyon pagkahuman sa maong pagtuon.

Ang TeleTech ug TESDA pulos nakabaton ug tumong sa pagmugna ug kalidad nga tawhanong gakahum nga nagtubag sa mga panginahanglan sa industriya sa call center. Kini nga paspas nga nagtubo nga industriya nag-abli ug ubay-ubay nga kahigayonan sa pagpanarbaho sa mga Pilipino nga adunay kabangka-agan ug mga teknikal nga mga trabahante. (PIA) [top]

|«  prev  next  »|
DAILY NEWS LIST:
»Catbalogan residents vote overwhelmingly for citihood
»Commentary: Putting public service before personal interest
»Commentary: Breaking the cycle of violence once and for all
»12 human rights experts from EU arrive today to help solve unexplained killings
»Negros Occidental rice, corn production survey set
»NSO prepares for August census of population
»Commentary: When will our fish farmers learn their lessons?
»Fishkill hits Pangasinan town
»"Yes" vote seen to usher in Borongan cityhood
»Palawan PAITF holds bird flu forum
|«  prev  next  »|

Philippine Official Gazette | Office of the President | Presidential Communications Operations Office
For comments and feedback, please email PIA Newsdesk
Copyright © 2005 Philippine Information Agency
PIA Building, Visayas Avenue, Diliman, Quezon City 1101 Philippines